onsdag 20. februar 2013

Vinterferie!

Yes! I dag starter vinterferien for oss. I kveld blir det tur med Stena Saga. Liten kjapp tur ned og opp. Barnas båt i ferien så det blir spennende å se hvordan det er. Sikkert mer enn nok moro å gjøre for jentene. De gleder seg i alle fall masse og det gjør jammen jeg også:)
Fredag morgen går turen til Kristiansand. Lurer på hvor mange ganger jeg har kjørt den veien de siste 13 årene? Det begynner å bli maaaange mil, det er i alle fall helt sikkert.

Jeg synes i grunn at tiden har gått veldig fort fra jul til nå jeg da. Så fort egentlig at jeg ikke har fått gjort alt det jeg hadde sett for meg at jeg skulle gjøre denne vinteren. Snart er vi i mars og våren er like om hjørnet- jippi!

Så hva har vi gjort hittil i februar?
Vi har i alle fall ikke fått vært så mye ute i naturen som jeg hadde håpet. Det skjer noe hver eneste helg. Spesielt bursdager er det mange av denne måneden. Jeg har vært på mamma treff i klasse 3B og det ble en veldig hyggelig kveld. Over all forventning faktisk:) Det har vært karneval på både skole og i barnehagen. I år ville eldste jenta være sportsjente og yngste frøkna på 4 ville selvsagt være prinsesse.. Elise har vært på 4 års kontroll og stor jente er hun blitt, 105 cm og 16 kilo:)
En søndag hadde vi akedag med Lise og jentene. Vi var så heldig med været og akebakken var helt perfekt! Kjempe moro! Også har barna fått prøve skiene sine. Vi tok turen i Torshovparken for å øve. Elise som akkurat hadde begynt på skiskole og hadde stått en gang før mestret det med glans. Tok ikke lange tiden før hun sto nedover sammen med storesøster. Flinke jentene mine:)
Det har vært mange flotte vinterdager med nesten magisk stemning i bakgården vår. Når alt er hvitt og trærne henger under tyngden av snøen, da er det vakkert!

Jentene klare for karneval:


 
                  Vi tester skiene i Torshovparken. Stilen er det ingenting galt med:
 
 
 
 
En perfekt dag i akebakken. Team Fryktløse!
 


Vintervakre bakgården vår:
 
 
 
 
 
 
Engel i snøen
 
 
 
 

 
 

 
 









































































































































































































































































 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar