tirsdag 10. januar 2012

Evig oppussing...

Da er endelig taket på soverommet ferdig- jippy! Da gjenstår det bare å slipe og male vegger, fuge murveggen og male gulvet...jeg er ganske sikker på at jeg blir ferdig en dag... Og da starter det morsomste- innredning! Gud som jeg gleder meg til det- både å innrede og rydde opp:) Og i mellomtiden leser jeg interiørblader og drømmer meg bort. Helt herlig!

Jeg tar jo bilder i blant også og her er ett av minste snuppa som jeg la ut på facebook i går. Hun er så glad i bamsen sin Boffi som storesøster kjøpte til henne og som egentlig heter Voffi:)

2 kommentarer:

  1. Se der, ja - der var du endelig!
    Nå gjelder det å følge opp, da!
    Ønsker en finfin dag!

    :o)

    SvarSlett
  2. Har forresten lagt deg til i bloggrollen min! (Som du bør legge til på din, for da er det enklere å holde styr når noen kommer med nye innlegg...)

    :o)

    SvarSlett